Blog

“Geboren in Licht” gepland voor augustus

Misschien heb ik het al een keer eerder genoemd, maar Geboren in Licht heeft dus enkele maanden vertraging opgelopen. Het derde en afsluitende deel van het verhaal over Lilith komt waarschijnlijk in augustus uit.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Ik hoor graag van jou. Wil je reageren, laat een reactie achter. Dank je wel!